Monday, 26 May 2014

Testimonials Omega Guard: Asma, Antibodi, Batuk untuk Kanak-kanak


Puan Nani Razak:

"Bismillahirrahmanirahim ..
Alhamdulllillah syukur, ashraf tak perlu bergantung pd ubat klinik lagi ..

♡ ASMA dh kurang
♡ Antibodi pun kuat
♡ Klu demam pun tak seteruk dulu
♡ Makin bijak .. petah berbicara .. uiii
♡ Selera makan bertambah ( .. ibu pulak yg tak leh tahan .. hihihi )
"


Puan Nur Zawani Sahibullah:

"Sy ada kisah ank batuk selsema bulan 10 thn lps.. tak tahand engan bungi kahak dan bautk2 tu. Kat semgu jgk la dia batuk2. Sy geram sy bkk botol omega yang ada picit sebj omega letak dlm susu. Sy bg 3 hari berturut2. Pastu sy prasan ari kelima bg omega ank da tak batuk n selsema. Sejak tu sy trus bg. Mealshake pun sy bg jgk. As a multivitamin. Sejak tu ank da tak kena batuk2 ngan selsema. Da 6 bulan da tak ada penyakit. Alhamdulillah.. so skang ni sy amik skip2 dan atau bl sy igt je. So jgn give up utk beri yang terbaik kpd ank."

Puan Ummi Zara Nabilah:

" last month anak saya batuk kosong jugak. Apa yg saya buat mlm 1st saya bagi 3sudu kecil madu dgn perahan lemon dalam 1 sudu kecil. Lps tu die muntah. 2nd day saya bg omega 1 bj n nutriferon 1 sachet... hari ke 3 dah tak batuk. sy konsisten bg omega sehari sebiji..umur anak 2 thn10bln..kesan mgkin berbeza ikut bdn anak dan persekitaran juga..harap membantu"


Credit: FB Group Shaklee Golden Lounge

Hidayah Mohamad
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID: 889076
HP: 019-983 5090
Email: hidayahmohamad83@gmail.com

Post a Comment