Wednesday, 14 May 2014

Testimonial Alfalfa Complex: Bau Badan, Bengkak Susu, Kacip Fatimah, Keputihan

Assalamualaikum wrt,

Pagi ni saya nak share apa kata para pengguna Alfalfa Complex yang konsisten makan 5-10 biji setiap hari. Yang penting pengambilan air at least 3 liter sebab badan jadi panas. Dan lagi satu antara fungsi Alfalfa Complex adalah buang toksin dari badan kita. Utk memudahkan atau melawaskan proses pembuangan air besar maka perlulah minum air secukupnya. ")



Puan Ana:

"Suami saya makan 10 biji sehari, saya test untuk hilangkan bau badannya yang tengik apabila balik kerja (mekanik). Alfalfa patut diberi pujian. Suami saya hilang bau badannya dalam masa 5 hari lepas konsisten makan alfalfa 10 biji sehari. Alfalfa tak boleh menandingi deodorant. terima kasih Alfalfa menyelesaikan masalah saya."


Puan Lyana:
 
"Yana makan 5 pagi, 5 malam. bangun pagi sure bengkak-bengkak susu."


Puan Ani:
 
"Saya makan Alfalfa 8-10 biji sehari. Susu badan maintain, anak dah setahun 3 bulan. Kadang-kadang jika anak menyusu sebelah, sebelah masih meleleh. Keputihan totally gone. Grip superb. Kalah kacip fatimah dan manjakani. Tapi water intake mesti disiplin." 


Credits:  http://ilhamfamilysihat.blogspot.com/ 

Hidayah Mohamad
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID: 889076
SMS/Whatsapp: 019-983 5090
Email: hidayahmohamad83@gmail.com
 
Post a Comment

Info Lain :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...