Friday, 22 February 2013

Pengalaman saya berpantang dengan Shaklee

Assalamualaikum,

Pagi ni saya nak share pengalaman saya berpantang dengan Shaklee. Masa tu saya tgh pregnant anak ke-2. Sebelum bersalin dok terfikir gak nak makan set pantang yang mana. Masa anak sulung saya makan set pantang ST. So kali ni saya nak try pulak produk lain.. So saya order la set pantang Shaklee dengan Master Iffah Anuar sbb sblm ni pernah beli set menyusu dengan dia masa anak sulung. Masa beli set pantang tu saya belum jadi ahli lagi..mmg terpk nak jadi tapi masa tu hati tak terbuka lagi..

Bila dah bersalin, saya pun cuba set pantang Shaklee ni. Mula2 makan tu dah rasa lain.. rasa lebih bertenaga compare masa pantang anak sulung. Walaupun anak ke-2 ni kerap bangun malam tapi keesokkan harinya saya tetap bertenaga. Siap blh buat online bisnes lagi masa tu. Sangat impress sbb masa anak sulung saya asyik keletihan sbb berjaga malam..

Bila dah rasa best ngan Shaklee, barulah hati terbukak nak jadi ahli.. Jadilah ahli di bawah Master Iffah Anuar..  apa yang saya rasa kelainan dengan Shaklee takkan dirasai kalau kita tak KONSISTEN.

APA YANG ADA DALAM SET PANTANG SHAKLEE?


APA KELEBIHAN SET PANTANG SHAKLEE?
  • Ibu berasa lebih bertenaga.
  • Emosi terkawal dan tidak stress walaupun kena bangun tengah2 malam.
  • Kesihatan lebih baik dengan peningkatan imun badan.
  • Pemulihan luka lebih cepat dan sangat sesuai untuk ibu yang bersalin secara operation.

UNTUK TEMPAHAN ANDA BOLEH KLIK DI SINI. DAN BACA ARAHAN DI BAWAH:

  1. Baca Online Ordering Agreement dan pilih pada button AGREE. Klik pada button NEXT untuk teruskan.
  2. Skrin akan memaparkan produk Set Pantang dan anda boleh ubah kuantiti yang anda ingin beli dan klik pada button CHECKOUT.
  3. Skrin akan memaparkan maklumat yang perlu anda lengkapkan untuk tujuan proses penghantaran. Klik pada button CONTINUE untuk teruskan.
  4. Skrin akan memaparkan maklumat tempahan dan penghantaran. Klik pada button PROCEED FOR PAYMENT.
  5. Skrin akan memaparkan maklumat pembayaran. Pembayaran hanya boleh dibuat melalui DEBIT CARD/CREDIT CARD. Sila masukkan maklumat yang diperlukan dan klik pada button CONFIRM PAYMENT.
  6. Tempahan anda akan diproses dan apabila transaksi telah berjaya, skrin akan memaparkan pengesahan tempahan anda. Anda boleh cetak resit tempahan anda sebagai rujukan.

Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID: 889076
HP: 019-983 5090
Email: hidayahmohamad83@gmail.com
Post a Comment

Info Lain :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...